E-boeken

In samenwerking met zusterbedrijf Cure Productions Watersportmedia ontwikkelden we een serie e-boeken. Lezers kunnen direct in de webshop van Cure Watersportmedia hun e-boek bestellen. Na betaling krijgt de consument een gepersonifieerd exemplaar. Ons bestandformat is gebaseerd op het PDF format waarvoor voor vrijwel elk apparaat een reader gratis beschikbaar is. In deze e-boeken komen internetlinks voor. Zowel naar websites met interessante achtergrondinformatie als naar video’s en multimediafragmenten.

In het assortiment vele reisverhalen, vaargidsen en instructieboeken en zelfs voor boordkinderen een tweetal kinderboeken.

Geïnteresseerd?

In de webshop van L.J. Harri en Watersportmedia vindt u (afgeprijsde) boeken en alle uitgaven waar we bij betrokken waren.